Hemma från myresjö :)

Nu är jag hemma igen, med älsklingen. Sov ju hos honom inatt. Igårkväll så fick han reda på att en av hans bästa kompisar hade fått körkort, så vi åkte runt med honom och Bobbo. Eftersom jag inte mådde så bra så gick vi tillbaka till Rasmus sen efter en stund. Jag sov då i lite över en timme, sen tittade vi på den bästa sommaren. Riktigt bra och mysig film som man minns sen man va liten =)

 

Sen nu idag på morgonen sov vi ganska länge, sen blev det plugg. Vi fick hämtmat från donken också, mums :) Blev happy meal för min del, äter ju inte så mycket nu när jag är sjuk. Men gott va det iallafall! Sen ringde jag Michaela lite snabbt, pratade om begravningen.. =( I'm here for you! Sen såg vi en film med samlade sketsher med Robert Gustavsson, kulkul! Sen åkte vi alltså hem till mig här i stan =)

puss maysan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0