He's my soulmate

Min fem månaders dag med världens finaste pojkvän har varit helt perfekt. Vi har mysit hela dagen, bjöd ju honom på pommes också.. Generös är jag =) Han förstår verkligen mig och jag tror att det är en av dom anledningarna till att jag är så säker på att det är just honom jag vill vara med, han respekterar mig och förstår mig jämt. Han ser på mig när jag blir ledsen, han ser när jag blir sur. Han känner mig utan och innan, och han älskar mig trots att han vet mina allra djupaste hemligheter om det värsta som finns. Men han har ändå stannat hos mig, i fem hela månader. Och det är jag så otroligt glad över. Utan honom, vet jag inte vart jag hade stått idag. Han är min bästa vän, min soulmate och min pojkvän. Gud va jag älskar honom! (L)

Men nu ska jag nanna, hörs imon!

Puss maysan

 

 

Bilden är tagen för lite mer än 3 månader sen, vi hade varit tillsammans i nästan två månader. Allt va så nytt då, så spännande. Varje dag med honom känns spännande, som något jag aldrig har varit med om förut. För jag har aldrig varit kär i någon på detta sättet förut. Nu efter fem månader känner jag mig mer säker i mig själv och vårt förhållande, utan att ta honom för givet så litar jag på honom upp till 120 %. He's my soulmate


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0