Hur kommet mitt lov se ut..?

Jag har faktiskt ingen aning! Och det känns faktiskt väldigt bra. Jag har knappt planerat någonting, känner på mig att mitt lov kommer bli avslappnande och lungt, precis som jag vill ha det :) Är iallafall sugen på fest så ska nog försöka dra ihop något en dag i veckan! Har ju varit några lugna helger nu ett tag så känns som det är dags för lite party nu asså. 
Måndag blir det iallafall gymmet, pojkvän och nattcup inomhus med fotbollen i Nybro.
Tisdag vet jag inte vad som händer, kommer nog sova bort en stor del av dagen sen förhoppnings träffa en god vän :) Gymmet med Frida på kvällen!
onsdag blir det pojkvännen, får se vad vi hittar på. Han ska iallafall sova här.
Torsdag blir det nog pojkvännen och senare bodypump med fotbollen.
Fredag, ingen aning. Fest?
Lördag, fotbollsträning.
Söndag, gymmet?

 

 

 Gymmet, fotboll, fest med vänner och pojkvän. Låter som ett bra lov i mina öron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0