I'm back again

Hejsan!
Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag har faktiskt ett liv också ;) I fredags kväll gick jag till Roswall, där mycket trevligt folk :) Jag skulle egentligen inte gå eftersom min mage va hemsk, but sometimes I on't give a shit about hälsan ;) Haha, jag kom hem rätt sent så somnade efter några greys avsnitt.

Igår åkte jag till Myresjö direkt när jag vaknade, och när pappa hade hämtat mig hjälpte han mig med so;n hela kvällen så hann inte blogga då heller. Idag på morgonen funkade inte internet..

 

Men nu är jag här iallafall, och kom precis hem från skolan. Ska plugga nu, har två prov denna veckan. Kanske har träning sen, men känner inte för att träna i det här vädret. Så blir hemmakväll, kankse går ut och träffar Michis senare =)

 

Puss maysan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0