jag har fått nog!

Jävla helvete till väder, tänk jag som är så liten sjunker ju nästan under all snö.. Jag vill ha sommar nu! Men jag har fått en lysnade idé faktikst. Jag och några "kompisar" skulle ju åka till varberg i sommar men nu har jag kommit på att vi inte alls ska dit utan ska hyra en stuga i halmstad istället! Tänk er sjävla, vakna upp, gå till stranden och sola, sen på kvällen grilla och sen åka in till själva staden! Fan va najs! Jag drömmer.. Jag vet, men jag längtar så mycket till man slipper ha på sig en varm jacka.. I sommar kommer jag vara blond och brun, wiho!
Jaja ska sluta drömma nu och börja fixa mig, sen borde jag röra mig emot anton!


michis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0