Kvällsblogg / maria

Nu är klockan 22:22 och jag sitter hemma helt ensam! Eller ja inte helt ensam, syster och far är hemma men mitt rum är litet och mörkt och jag kan inte låta bli att tänka på alla faror som kan vaka ute i mörkret.. Eller rent av i min garberob, under sängen..? Men iallafall så har jag och R precis tittar på sommaren med Göran, roligast på länge! Har nu satt igång en ny film, tomten är far till alla barnen och den är ju inte heller helt fel ;) Hihi. Svenska filmer brukar ju inte vara några jätte succeér men ibland lyckas dom ;)

Nu är han fyllechaffis och jag sitter hemma, själv, och väntar som vilket desperat flickvän som helst. Men tänkte läsa lite bloggar osv, vet ju inte hur lång tid han tar på sig innan han är tillbaka!

 

Hoppas ni har haft en bra fredagskväll, hörs imorgon :) pussas / maria

 har haft en mysig och mätt kväll än så länge, :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

gott :D

2010-02-14 @ 12:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0