Mår fortfarande inte bra..

Har hunnit duscha och få på mig lite kläder. Dock har jag inte tvättat håret på hela dagen (usch) för att jag tyvärr inte orkar stå i duschen så länge. Känns som alla mina krafter har runnit ur mig. Har ont i huvudet och kroppen än, men har nog ingen feber, känns inte så iallafall. Har faktiskt försökt äta lite idag, så borde må bättre än jag gör. Men blir att äta sånt som är snällt för magen nu, dvs frukt, dricka vatten saft eller läsk, äta kräm, osv. Vågar inte äta något starkt eller riktig mat, är rädd att spy upp det.. Fy jag hatar att vara sjuk! Men nu ska jag gå och borsta tänderna, tredje gången för idag.. Så äckligt, känns som om man har dålig andedräkt hela dagarna när man är sjuk trots att man borstar tänderna stup i kvarten..
/ maysan

 

 ungefär såhär äcklig känner jag mig just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0