Marias kommentar om att hon va en fjortis har nu kommit fram vem det va som skrev ;)

haha, jag gick in på kommentarer för att kolla om personen som kommenterade hade kommenterat förut, man kan ju se det på IP adressen (så ja jag vet att det är en annan som har bara hackat på mina inlägg ett antal gången ;D) & det hade den! Haha, jag kollade på länken och jag undrar fan vilka människor det är som kollar på våran oskyldiga blogg egentligen :P Den bloggen han länkade till hade som första bild när man kom dit, en naken tjej som någon har ritat och det är inte bara att hon är naken som får en att häpna? :p Klicka här för att komma till bloggen, jag undrar vem av oss två som är mest mogna, haha..






BEVIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0