Maysan

Hey! Jag bloggar från Myresjö, typ första gången? ;) Men eftersom vi är ensamma hemma nu och bara tar det lugnt tänkte jag blogga lite. Om en stund ska vi sätta igång med maten, får bilder imon :) Ska göra rebenspjäll och ta baguetter till, mums! Jag gillar lördagar för då brukar vi för det mesta ta det lugnt, och detta har varit en lugn helg hittills över huvud taget. Känner att jag behöver det..
Vad gör alla andra en lördags kväll/eftermiddag som denna? :) Ute och festar? Eller gör ni som jag - tar det lugnt för en gångs skull?

 Hittade denna på min pojkväns data, från slutet av sommaren, när vi va på G. Kommer ihåg denna dagen, jao det va precis när jag började tycka om honom! Mysigt va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0