Maysan

Hade ingen aning om att Becca hade planer på att ändra blogg designen ;) Men hon håller på iallafall och än så länge är det jätte fint! Hon ska fixa headern och så också så blir det jätte fint :) Hihi.

Men nu är jag hemma från åhörakvällen iallafall! Bodypumpen gick super, var riktigt roligt! ;) & har ont precis överallt, i love it! Hemkunskapen och dansen gick också bra! Så det är skönt att allt det plus uppsatsen är klar.. Men innan jag gör något annat så ska jag käka lite och ringa min älskling. Hörs om en stund!
puss M

 Jag & Julia har faktiskt kännt varandra ett år idag och det har varit en fin vänskap, hoppas på ännu fler år :) älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0