me love vindruvor

Nu är jag helt slut. Tränade riktigt hårt idag i lite över en timme även om jag redan innan hade en hemsk träningsverk. När jag kom hem duschade jag i säkert 30 minuter, hade hårinpackning och rakde benen! Jag kände mig riktigt fräsh :) Men sen när jag var klar så la jag mig i sängen för jag va så himla trött i kroppen och då somnade jag,(sov i 2 timmar) med handuken över håret.. Så nu är mitt hår jätte lockigt och jag har inte ens hunnit smörja in benen, sminat mig eller någonting.. Så känner mig inte alls lika fräsh längre. Nu har vi ätit lite och ligger och myser i sängen med ett gäng vindruvor! Jag ska nog alldeles strax upp och fixa mig lite, :)
puss maysan



 mitt hår ser både kortare och slitnare ut när det är såhär. Men lockarna blir ändå fina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0