michis

Fråga: Vad gör din kille för dig egentligen? Duger han verkligen för dig?


Vilken fråga.. Klart som fan han inte duger för mig! Han är för bra för mig egentligen! Det är sant. Han är hur fantastisk som helst rakt igenom. Och han gör mycket för mig. Jag kan tillexempel prata med han om allt, och han lyssnar och säger vad han tycker! Han skickar ett sms till mig varje kväll, vilket gör så att jag kan sova så bra som möjligt. Han följer mig alltid till min dörr om vi har varit hos han, tillochmed om vi har festat så fixar han så att jag aldrig går ensam! Han visar alltid att han bryr sig om mig genom att säga små saker som fyller upp hela min vardag med lycka! Och han skulle aldrig någonsin kunna göra mig illa med mening. Jag vet inte om den anonyma som ställde frågan har kille, men att uttrycka sig i att om han duger för mig? Herrejisses.. Men men man slutar aldig förvånas! Det är ju som jag sagt tidigare min drömprins. Han är det. Han får mig att känna mig som en prinsessa och jag vet att han är min första, största och vackraste kärlek! Så vad gör egentligen min kille för mig, han gör mig till den lyckligaste tjejen i världen, och det är mer än tillräckligt!
Hoppas du fick svar på din fråga, är ju inte helt fel att skriva ett namn iställer för anonym :)


Kommentarer
Postat av: filippa

får du ngra saker dåh?

2010-02-11 @ 13:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0