Min alla hjärtans dag :)

Igår var vi ju först och främst på bio, Farsan av Josef Fares, bästa filmen på länge :) Rolig, lite sorglig och fruktansvärt söt film! Josef Fares pappa spelar ju huvudrollen och jag lovar han är den sötaste på hela filmen! Ååååh :) En film alla borde se. När vi hade sett den åkte vi till Myresjö och tittade på ännu mer komedi, 40 year old virgin, den har man ju sett förr men också bra :)

 

Nu till självaste Alla hjärtans dag. Det är ingen viktig dag för mig, haha. Känns som vilken dag som helst. Men det är ju själva principen att vara med den man älskar den dagen, eller hur? & det var jag också. Började med mysig frukost i soffan till melodifestivalen. Sen blev det komedi igen, Brudens bäste man. Aldrig sett den förut men riktigt söt :) Sen fortsatte det så hela dagen, mys i soffan under ett stort täcke med antingen film, eller bara ligga och hålla om varandra och pratade. Fixade lite mysig lunch också och jag sov i 2 timmar mitt på dagen. Jag gav honom 2 kg vinigumm, haha! Romantiskt va? ;) Han älskar vinigum så tänkte vara lite gullig och ge honom det :) Jag fick ingenting av honom men får det i slutet av veckan när han får pengar!

Iallafall så körde han hem mig nu vid nio och vi har haft en jätte mysig dag utan att lämna huset. Har inte haft det såhär mysigt på länge faktiskt, bara han & jag hela helgen. :) Jag vill tacka dig älskling för en jätte mysig helg, jag älskar dig!

 mysig frukost :)

 Hans present, hihi :) han blev jätte glad!

 jag älskar dig min solstråle! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0