Min helg!

Förlåt men nu måste jag skynda! Ska åka till Myresjö vilken minut som helst så ska förklara varför uppdateringen kommer bli dålig nu framöver.
Mobilbloggandet funkade inte när jag testade, och nu hinner jag inte aktivera igen, eller så. Lite synd, ska försöka igen i veckan som kommer. Imon har jag träning och direkt efter det så ska jag följa med Hanna och simma i Myresjö, så kommer inte hem förens fem tiden någon gång. Så det kommer bli dåligt med uppdateiring men imon kväll så kommer jag blogga en massa, det lovar jag!
Hoppas michis och becca bloggar något också ;)
puss maria

 Mammas data funkar igen så är bara gamla bilder här, men kommer lägga in om ett tag. Älskar att datan funkar, för den är lite större än en bloggdata så den är smidig, wiho ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0