Mmmmm, godis! :*

Jaha, efter några timmars hård träning ute i det kalla har jag nu tagit en 20 minuters lång varm dusch. Känndes väldigt behövligt! Iallafall så köpte jag lite snacks tills imorgon, när vi har nationella. Det är bara 80 minuter but still, det är ju själva principen att ha med sig något eller hur? ;D & ska jag vara ärlig, så den nakna sanningen är att jag inte är lika nyttig som jag verkar i bloggen haha! Jag är en riktig godisgris men ibland kan jag faktiskt vara duktig och välja bort godiset för en sallad.
Faktiskt har mitt sötsug försvunnit mer och mer, gillas :)

/ maysan

 Så nu sitter jag här i mina gråa bitch-mjukis byxor och tröja från 2005 och läskas över godiset och en festis kaktus som jag får slänga mig över imon.. Men tills dess, flingor gurka och morötter! :) Jag är faktiskt nyttig på kvällarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0