Och jag saknar dig maysan!

Nu är michis tillbaka och jag tänkte börja att berätta lite om igår och idag!

Alla hjäärtans dag: Träffade min Anton lite efter fyra, vi gick hem till han och självklart hade vi köpt likadana alla hjärtans dag presenter till varandra, hihi. Så vi hade två choklad askar igår. Efter det gick vi och träffade malmborg och åt pizza med han. Sen gick vi hem till Anton igen och mös. Vi kollade på film tillsammans med hans mamma och hennes kille, det var jätte mysigt! Runt halv elva laddade vi ner en jätte läskig film och min älskling som är den bästa killen på hela jorden gick till statoil för att köpa chips, dipp och läsk! Han är helt klart bäst! Tänk att han gjorde det fats det var jätte kallt och allt för min skull, det kallar jag romantiskt. Fick även göra en annan grej, men den är hemlig. Symboler på att vi verkligen älskar varandra! Vi kollade ju självklart på filmen, sen gick vi ut ett tag runt tre sen efter det gick vi och la oss. Jag vaknade kvart över ett och sen somnade jag om lite. Hur som helst gick vi upp tjugo i tre! Sen kollade vi på sommaren med göran och har mysigt hela dagen. Längtar till onsdag då jag får vara med han igen! Tack baby, du är den bästa!<3

Kom hem från anton runt sex, och nu sitter jag och väntar på att kimberly ska träffa mig. Vi ska gå och snacka ett tag! Det var länge sen! Men nu ska jag kila, vi hörs!


I'm so lucky lucky!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0