Pluggar!

Heysan! Jag kom hem nyss, efter en ganska lugn idrottslektion med dans, haha.. Börjar få in det där med stegen nu, och det är väl bäst det eftersom vi ska dansa på åhörakvällen på torsdag. #pinsamt#

Hur som helst, nationella på morgonen och gud va nervös jag va! Helt sinnes. Men det kändes ändå rätt bra #peppar peppar ta i trä#, va lättare än jag trodde :) Som sagt så vore jag vara mer nervös inför torsdagens prov.

Men nu är jag hemma och satte mig nyss med lite läxböcker. Tänkte plugga lite glosor en stund, har inget bättre för mig ;)

Puss maysan

 Helga, du är det absolut bästa som hänt mig!
Och varför säger du alltid det precis innán vi ska äta?!
För att det är då jag kommer att tänka på det, antar jag..

ha-ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0