Skvallerbloggen..?

Jag tror att dom flesta har hört om skvallerbloggen som någon på withala och landsbro startade i december? Men hela skolan fick reda på det idag iallafall, va kaos. Dom hade skrivit om vissa tjejer och killar på skolan, vad dom hade gjort, hur dom såg ut, lalala.. Precis som en skvallerblogg gör. & jag blev riktigt arg! Jag blev inte mer än nämnd som tur va, men dom hade bland annat skrivit ett helt inlägg om bara Michaela.. Vart försvann mognaden? Helt seriöst, vart är denna stan på väg egentligen? Jag blir inte arg bara för det är om min bästsis - jag tycker det är riktigt elakt och onödigt att hänga ut vissa personer så.
Men bloggen har blivit anmäld och avstängd - så alla kommer få veta vilka ni är!

 jag har mina aningar.
/ Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0