Slappdag med pojkvän i bilder

Jag mår fortfarande inte riktigt bra, faktum är att jag nog mår sämre nu. Men går på alvedon och dricker så mycket jag kan, försöker äta lite också så ska jag nog må bättre imon! Rasmus mår inte heller bra, så vi har legat inne och tyckt synd om oss själva hela dagen. Har försökt ta hand om varandra så mycket vi orkar :) Har varit komendi på tv;n hela dagen och det kommer fortsätta, hela kvällen. Blir liksom på bättre humör då :)
Men eftersom jag inte är riktigt frisk tänkte jag vila lite innan jag bloggar mer. Så hörs imon istället.
puss maria

 Min fina älskling har klippt sig :) Minns ni att han va långhårig innan? Men nu har han lite mer frisyr och är skitsnygg tycker jag =)

 trött.. Ser ni min utväxt? usch, äckligt.. Ska färga den så snabbt som möjligt!

 Simpsons hela dagen :)

 hämtade glass till oss innan :) mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0