Söndag kväll - hemma =)

Hej!
Förlåt för att jag inte har bloggat på hela dagen men jag har haft fullt upp!
Igårkväll tittade jag och min pojkvän på melodifestivalen med hans mamma. Vi somnade ganska tidigt eftersom jag hade träning vid halv tolv idag :) Underbart! Iallafall. Efter träningen drog jag ut till Myresjö igen direkt efter att jag hade duschat så gick jag på barnbio med R och hans lillebror :) Ice Age 3, haha faktist väldigt gullig film!

Jag stannade hos honom en stund och sen när jag kom hem nu ikväll åkte jag en sväng med min syster och Michis, pratade om lite privata saker osv. Så glad att jag har er tjejer!

Men nu är klockan snart nio och jag är hemma. Tänkte bara ta det lugnt, kanske spendera lite tid med mina föräldrar! Va så länge sen..

Har eran helg varit lika bra som min? :)

Puss maria!

 innan vi tillagade dessa godbitar :)

 <3

 åh va mysigt det här va! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul med bilder har du inga fler, så man tex ser din pijkvän*?:)

2010-02-08 @ 15:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0