svar på tal, igen ;)

anonym; Herregud när ska fjortisarna försvinna igentligen :s denna bilden tog du enbart för att du har ett fett sugmärke som din pojkvän har gjort... Gumman det finns andra sätt att få uppmärksamhet för ditt självförtroende är ju inte särskilt starkt, tro på dig själv istället.fjortis!

Haha är det någon som blir förvånad över att det är en anonym som kommenterar eller ? ;D & vad vet du om mitt självförtroende hörru? ;) Jag hade dåligt självförtroende innan men dom senaste åren har det varit på topp och det kommer det fortsätta vara :) Becca ska fixa bilderna så förhoppningsvis kommer inte sugmärket synas ;) Men jag har iallafall en pojkvän, och du är anonym vilket tyder på att du troligtvis inte har något bättre liv än att klaga på andra och vara anonym, feg liten jävel alltså haha :) men du gumman, (haha vem av oss är fjortisar egentligen?) om jag är fjortis har du nog fattat fel ;D fjortisar har push up, det har inte jag! ;) fjortisar har vita läppar, inte jag ;) fjortisar har ansiktet fulkletat med smink 24/7, inte jag ;) fjortisar har dåligt självförtroende, inte jag :D Så om jag hade dåligt självförtroende så hade jag troligtvis tat åt mig av det du skrev, coolingen som är anonym, men jag står fast vid att jag vill ha den bilden för jag tycker den är as fin :) oj, sa jag att något med mig va fint ? :o what about mitt dåliga självförtroende?!

Haha, gud man slutar ju aldrig förvånas av anonym.. vem är det som vill ha uppmärksamhet egentligen? ;)

 
Gillar denna bilden, mitt ansikte ser bra ut och håret ligger precis som jag vill, bara något litet jag vill ändra på :) sugmärket är inget att skryta om eller? ;D men ni som läser bloggen varje dag vet att jag tar en ny bild på mig själv varje dag och detta va den dagens bild - inte för sugmärkets skull :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0