Svar på tal / maria

anonym: ar det de enda du äter,? :O äter du ingen riktig mat som du dina föräldrar lagar?

Svar: Jag kan faktiskt inte låta bli att bli lite irriterad när jag får en sån kommentar? Självklart lagar mina föräldrar mat, herregud vi är väl människor eller? Men nu är det så att jag äter mat i skolan, och ett äpple, det lever jag bra på. När jag kommer hem brukar jag bara ta en frukt eller något, jag kan inte äta för mycket innan jag tränar. Men idag va jag hungrig, då gjorde jag pasta. Det räcker för mig, jag är mätt sen.

Men det är väl självklart att mina föräldrar lagar mat eller? Dock gör dom det fel tid enligt mig. När jag har träning eller lite innan träningen gör dom mat. Pappa jobbar till fem, mamma oftast till sex, båda tränar och är aktiva inom politiken (inte lika mycket som innan dock). Men dom har mycket att göra, så dom gör mat den tiden dom hinner, dvs när jag har träning. Då äter inte jag.

Jag äter när jag kommer hem, som idag äter jag en banan och dricker ett glas proviva. Jag gillar inte att äta hemma. Ibland kan jag äta hur mycket som helst, men på vardagarna känner jag inte för att äta - så enkelt är det.. Men jo jag äter riktig mat! När jag känner för det. Som sagt, äter i skolan.

 min kvällsmat, precis som jag  vill ha den :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj förlåt jag menade bara att du tar ju adlrig bild på rikitg mat som sagt förlåt du tog de nog fel än vad jag igentligen menade..

2010-02-10 @ 21:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0