träning, tummen upp (:

Jag känner att jag har varit väldigt lat med träningen under vintern (har också en väldigt ångest över detta!). Men nu drar äntligen fotbollen igång på riktigt och det gillas stort :) På tisdagar kommer jag även dra iväg Frida till gymmet! Denna tisdagen är bestämd och hoppas på att hon vill hänka på i fortsättnignen också :) Älskar att gymma, man blir så taggad! Plus att jag blir på så grymt bra humör när jag tränar så jag får ont i hela kroppen och träningsverk ;) Det bästa jag vet :D

Såhär kommer mina träningsveckor se ut:

* måndag - träning utomhus med fotbollen på san siro (fotbollsplanen vid GIF, den på konstgräs, där beach fotbollen är ni vet?)
* tisdag - gymmet i någon / några timmar med Frida :)
* Torsdag - gymmet med fotbollen, bodypump på friskvård :) härligt!
* Söndag - fotbollsträning inomhus, & efter det simma med Hanna!

Sen gör jag som sagt 60 sit-ups varje morgon och kväll för att få en fin mage lagom till sommaren.. ;)

Kommer självklart sätta skolan i fösta hand om det är något strul med det! - skolan är trots allt väldigt viktig för mig.

 

Hur mycket tränar ni på en vecka? :) någon mer än jag som smygtränar morgon & kväll? ;)

sjävklart ytterst viktigt att äta som vanligt om man ska träna mycket..

 nu ska jag allt bli biff :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0