Update 10:47

Godmorgon! Eller ja, detta brukar vara lunchtid för mig eftersom jag alltid vaknar så tidigt ;) Men somnade lite efter tolv igår och sov ända till halv elva, inte illa för att vara mig! Lite stolt faktiskt =) Men Rasmus sover fortfarande och jag ligger med datan 2 cm ifrån honom så får försöka vara lite tyst.

Jag mår inte bättre idag heller, varken fysiskt eller psykiskt. Bråkade med en tjejkompis igår, som jag inte har träffat på sjukt länge, eller ens pratat med. Jag försökte prata med henne om en privat sak som jag inte kan ta i bloggen, tyvärr tog hon det fel och trodde att jag försökte hacka på henne. Hon påpekade också att jag inte hör av mig, faktum är att hon inte heller gör det. Men det är ändå jag som är the bad guy. Och det får jag väl vara då, för jag orkar inte bråka, jag menade inte ens så som hon tog det.. Det slutade iallafall med att hon inte ville skriva något mer, så att ringa henne uteslöt jag eftersom hon uppenbarligen inte ville prata med mig. Lite synd, men så är det. Är fortfarande väldigt ledsen över att det skulle sluta såhär, men eftersom hon inte vill prata med mig får det vara så. När hon är redo att prata, får hon komma till mig. För det är jag som har hört av mig dom senaste gångerna vi ska ses, men hon har alltid mått dåligt. Vad ska jag göra? Tänker inte toffla något mer, I'm done liksom. Rasmus tröstade mig och fick mig på bättre humör, så glad att jag har honom! :)

Ingen feber iallafall, men dock mår kroppen inget bra :( vad är det för fel på mig?

 puss maysan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0