Update 20:38 / maysan

Hej sötnosar! :)
Nu är jag hemma igen! Sitter och myser med kvällsmat tillsammans med mina föräldrar framför OS. Åkte nyss från Rasmus och känns lite sorgligt att lämna honom.. Har haft en underbar helg tillsammans med plutten! :)
Iallafall, nu ska jag äta lite till, plocka ur min tvättkorg, städa mitt rum och titta lite på tv innan jag faller in i sömnen. Så vi får höras imon igen!
puss maysan

 Lördag: promenad med kusinen i det sköna vinterluften :)

 Söndag: promenad med älsklingen i myresjö. Förstår ni nu vad ni menar med att jag åker ut till dom mörka skogarna?

 promenad med älskling :) mysig bild får avsluta en mysig helg! godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0