Update 21:24

Home again
Jag har gått med i en nykterhetsförening! Haha, ja jag vet inte vad jag ska säga riktigt. Jag och Becca gjorde det nog för en kul grej från början, men just nu får alla att låta det som något så himla bra. Ja, dom som va där idag iallafall. Gick till IOGT NTO, en lokal, med Kevin och Matthias. Folket där va riktigt trevliga och roliga, och okej att det är lite geek stämpel med sånt men jag vet inte vad jag ska göra nu.. Jaja. 

 Stannade där en stund innan jag gick till Frida :) Där tog vi det bara lugnt, tittade tv och snackade skit. Nu är jag hemma och nyduschad, mys. Ska lägga mig ner i min underbara säng och ringa my love innan jag somnar.
puss maysan

 kolla snön.. ;S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0