Vad tycker jag om storbloggarna?

Börjar med dom värsta va? :)

Kissie
Jag tycker att det enda hon gör i sin blogg är att skryta och hänga ut andra. Hon skryter om hur snygg hon är, alla hennes pengar till hund, läppförstoring och sin bröstoperation. Har inte hennes blogg handlat endast om hennes bröst dom senaste veckorna? Iallafall, hon vet hur man bloggar för att få läsare vilket ändå gör henne till en bra bloggerska. Men oftast när jag läser hennes blogg blir jag irriterad.
Hon är sämst på att redigera bilder.. kolla benen?



Dessie
Hon är lite lik Kissie på sina sätt, även om dom inte tycker om varandra, haha.. Hon skryter, även om hon kanske egentligen inte har så mycket att skryta om, vad vet jag? Innan var hon väldigt överdriven, men när hon har slutat sminka sig som en trettonåring verkar hon lite bättre faktiskt. Dock är hon ingen bra bloggerska, hon uppdaterar dåligt och skriver aldrig om något intressant!
& så söt är hon faktiskt inte..?



Paow
Hon är lätt den bästa av de första tre. Jag vet inte hur verkligheten ser ut i Stockholm men det verkar som om Paow inte ljuger lika mycket som dom andra? Hon super sig inte alltid full (iallafall som hon skriver) och hon är bättre bloggerska än tex Dessie. Däremot, skulle man se henne som mycket mognare om hon inte klädde sig och sminkade sig som hon gör när hon ska på fester osv.. Men som sagt, gillar henne bättre!



De bästa bloggarna jag läser är nog Kenza, och några av mina vänners bloggar följer jag och det är faktiskt riktigt roligt :) Jag säger inte att jag är bättre än varken pissie, diarré eller paow när jag skriver det här för det vet jag att jag itne är ;) Men ville bara framföra min åsikt :) Vad tycker ni? =)
/ Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0