Var är michis?

Hihi, här är jag. Jisses vad fjantig jag är men har inte orkat att uppdatera sen begravningen som var i fredags.. Begravningen gick bra och nu vet vi alla att hon vilar i frid! I lördags var vi ju som sagt hos roswall, det var riktigt kul men kände fortfarande av allt ifrån dagen innan. Hade ju tänkt att dricka på fredagen men min älskling ville inte att jag skulle göra det, han tyckte inte att det var bra eftersom jag varit på begravning samma dag, och det tackar jag honom verkligen för, så tack baby! Igår var jag med anton och det var jättekul, hihi han rökte inte på hela dagen och han var ju inte lite irreterad ;) Haha, imorgon är det skola igen och jag mår inte alls bra. Men ska ju vara med min plutt senare på eftermiddagen och han får mig alltid må bättre så den dagen blir nog ganska lyckad den också! Funderar på att ta ett bad och gå och lägga mig och läsa eller något! Puss michis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0