Vart hittar jag en snygg kavaj..?

Jag har letat i alla nya klädkataloger vi har hemma, men finns varken på H&M, ellos eller halens. Någon annan som vet vart jag kan hitta en? Supersnyggt både till skolan och fest, är riktigt sugen på att köpa en.. Måste tyvärr vänta tills mars när jag får pengar men iallafall! Vet ni någonstans kan ni ju säga till, vore snällt :) Har iallafall kryssat i lite kläder som mamsen får beställa, bla chinos, skor, adidas kofta och lite små linnen, t-shirtar och sånt smått. Vet inte om jag kommer få allt men kan ju hoppas :) Är det bara jag som tycker att det knappt fanns något snyggt i katalogerna till våren..?

/ maysan

 give it to mama!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0