Visste ni att..

...Maria har börjat äta vitaminer igen?

När jag gick i åttan åt jag vitamin A varje dag, för att jag skulle bli piggare, jag mådde väldigt dåligt och va trött hela tiden. Nu mår jag relativt bra, men jag har ju lite problem med sömnen. Jag har svårt att somna när jag sover själv och drömmer ofta mardrömmar. Det är också en av anledningarna till att jag har börjat träna så mycket, för att jag ska bli tröttare och få sova som normala tonåringar liksom..

 

Men mamsen gillar ju inte det så mycket, hon tycker det är bättre att jag äter sånna här påsar istället. En påse om dagen, sväljer med ett halvt glas vatten. En påse innehåller hur mycket vitaminer och så som helst, men kan räkna upp några:

Vitamin A, D, B1, B6, B2, B12, C & E. Även vitamin K, kalcium, jod, järn, zink, magnesium & mycket mer. Smakar inte så gott, men ibland får man bita i det sura äpplet för att må bra i längden ;)

Nu tänkte jag packa klart och ta en tupplur innan vi samlas med fotbollen. ciao!

/m

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0