What goes around, comes around.

Ingen gillar skvallerbloggen som lades ner i början av veckan. Tror att några av mina vänner hatar den mer än dom flesta andra faktiskt. Iallafall, vissa tycker att det faktiskt är kul att det händer något i vetlanda. Som alla påverkas av. Och det är ioförsig sant. Men vet ni vad jag tycker? Man ska fan inte behöva såra någon/några för att det ska hända något, eller för att det ska väcka uppmärksamhet. Man behöver faktiskt inte vara så jävla häftig hela jävla tiden. Jag är riktigt förbannad nu, på folk, som har en enda uppgift i livet. Att göra folk ledsna, vill ha uppmärksamhet genom att starta en blogg, där dom bara skriver skit om andra. Men vet ni vad ni får? När alla får reda på vilka ni är, så kommer ni inte få uppmärksamhet. Ni kommer få en massa skit. Ni förstår nog inte hur många som tycker illa om er redan nu, tänk när alla får reda på vilka ni är då? & det va fan inte många som skrattade när dom fick reda på riktigt pinsamma händelser om andra i stan. Jag tyckte mest synd om dom som blev nämda. & det som stog i den, hur mycket va nytt? Ingenting, eller hur? Det är förhelvete vetlanda vi bor i! Alla får reda på vem som strular med vem på vilken fest, vad som händer när. Det är ganska svårt att hålla något hemligt i denna stan. Jag lyckades dock hålla en hemlighet mellan mig, min pojkvän, min familj och 3 vänner i 5 månader. Men precis som allt annat - det kommer ut! Det kommer komma ut vem som har skrivit den där jävla bloggen någon gång, tro mig. & ni har bara förstört för er själva. Jag hoppas fan att dom som har skrivit bloggen läser detta och tar åt sig. För när folk får veta, kommer det inte vara lika kul längre eller hur? Det har kommit till polisen och allting, ni kommer åka på böter osv. Jag hoppas fan inte att ni tror att pengar kan läka endel sår som ni drog upp när ni skrev den bloggen. Jag kan tänka mig att många blev väldigt sårade, tex när det står på internet hur några blev av med oskulden.. jag menar, kom igen?!

What goes around comes around.
Så jävla dum, rent ut sagt.

/ Maria

Kommentarer
Postat av: t.

det är sjukt.

2010-02-05 @ 17:52:57
URL: http://thereseesormaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0