14 mars - söndag

godmorgon bloggen! Som ni ser på bilden så är jag nyvaken, har sovit superskönt! Om några timmar ska vi åka till släktträffen som ligger i kosta så innan det går vi i lite outlet affärer, Hihi. Mitt klädproblem löstes, jag bestämde mig för ett par tights med skinndetaljer, vanligt gina linne och kofta, ni får bild på det ikväll. Tyvärr så är min mobilräkning sky hög och pappa är inte så glad i det, så vi får höras ikväll när jag kommer hem istället. Kommer en massa roliga saker då, bla vinnaren av veckans blogg, dagens outfit, dagens sommar outfit och dagens vill ha. Kommer bjuda på bilder från dagen i kosta osv. Vet inte säkert när jag är hemma men vid nio ikväll är jag i stan iaf. Jag ber om ursäkt redan nu för att uppdateringen kommer vara dålig men hoppas ni förstår. Ha det fint så länge alla fina läsare, och önska mig lycka till! Puss maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0