21 mars - söndag

Godmorgon!

Festen igår va galet kul får jag ta och erkänna :) Jag var på topp (nästan) hela kvällen, va inte ledsen eller sur eller något sånt vilket är ganska ovanligt om man tänker på omständigheterna ;) Iallafall så var vi som sagt hemma hos Anton, där det va en massa trevligt folk :) Vi stannade där tills elva tiden, sen skulle vi egentligen dra vidare till Dennis men vi fick skjuts hem istället vid elva och då drog jag och Rasmus hem! Pappa och Jörgen var uppe och fikade, så vi stannade uppe med dom ett tag, haha! Sen började vi bli trötta.
Jag glömde ta kort igår - sorry about that!

 

Men nu är jag vaken iallafall och har ätit en mysig frukost med älsklingen. Nu tittar vi på någon dålig film, så jag tänkte passa på att blogga! :)

 

Hur var eran lördagskväll?
Puss maria


Kommentarer
Postat av: EMELIE♥

sv; gött men det är ju härligt!! :D

2010-03-21 @ 11:03:28
URL: http://thisemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0