23 mars - tisdag

Godmorgon! Jag har precis gått upp faktiskt, trots att skolan började för tio minuter sen men var hur trött som helst.. Ska gå på syslöjden, matten och geografin, så missar bara en lektion! Men resten av veckan ska jag inte vara borta något mer! För jag har alltid haft mycket frånvaro men det har minskat kraftigt och jag vill inte falla tillbaka igen, det lönar sig inte i längden! Efter skolan blir det min fina prins igen, och kan ju skriva en liten hemlis, just nu är vårt förhållande på topp och jag är lycklig, som vanligt! .. :) Men nu ska jag ta och äta något! Puss michis


Kommentarer
Postat av: beckis

vad har hänt michis? :( saknar dej! <3

2010-03-23 @ 12:23:31
URL: http://rebeckahautanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0