24 november - onsdag

Tjena bloggen!

Hur mår ni idag? Jag mår jätte bra! Har sovit som en prinsessa och känner mig frisk nu, det är skönt det :) Plus att vi hade besöksrekord igår med ganska stora siffror, mycket mer än det brukar.. Är alltid roligt att se det! :)

Idag är det nationella i engelska, och som ni kanske har märkt så är jag lite av ett "godis/kak/mat monster"..? Min mamma är väl medveten om detta och har taggat med kexchoklad och festis till mig. Vet att jag säkert inte ens kommer röra dom när jag väl skriver provet, men att ha mina vänner "socker" och "fett" när jag gör provet kommer kännas lugnande. Är det bara jag som äter super mycket när jag är nervös?

Puss maria






Kommentarer
Postat av: Kajsa

Svar: Tack. Det är väl okej.. Själv?

2010-03-24 @ 06:52:52
URL: http://sheeskake.blogg.se/
Postat av: denise wallberg - ♥

sv ; tack detsamma! :D



allt bra här, hur är det själv? :)

2010-03-24 @ 06:55:20
URL: http://denisewallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0