29 mars - måndag

Godmorgon bloggen!

Kan börja med att jag drömde världens konstigaste dröm. Jag var med i någon slags tävling som man skulle cykla sig igenom massa olika banor, och när jag kom till skogsbanan så tappade jag kontrollen över min cykel och föll från ett berg! På något sätt fick jag en påle genom huvudet men överlevde..? Haha! I vilket fall som helst vaknade jag även med ont i huvudet vilket är lite läskigt. Bäst att jag går och gör något så jag inte sitter här och är rädd, haha!

 

Ha en fin måndag allihopa! :)

/ maria

 Haha, och denna bilden kom upp på google.se när jag sökte på "påle genom huvudet"..? ;)


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: bra :)

du med <3

2010-03-29 @ 07:21:42
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Detsamma! :) sjuk dröm! och rolig bild, haha ! älskar family guy! :D

2010-03-29 @ 07:43:03
URL: http://malinboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0