3 mars, fem månader!

Tjosan! Just nu sitter jag framför datorn och är hur trött som helst.. Tror att jag börjar bli sjuk.. Har ont i halsen och är seg i hela kroppen. Men ska gå och lägga mig så att jag mår bättre imorgon! Jag hade ju även prov i samhällsekonomi idag, och jag hoppas på vg! Det är jag ändå ganska säker på!

Jag och min prins har ju fem månader idag också men dagen blev inte riktigt som jag hoppats.. Min pojkvän är sjuk så vi kunde bara träffas i en halvtimme.. :( Men den halvtimmen var dagens höjdpunkt och jag hoppas att min baby mår bättre snart! Jag fick en body lotion av honom, (min sötnos..) Den luktar vanilj och är hur mysig mot huden som helst. Det blir att smörja in sig med den varje morgon och kväll. Åh jag tror inte riktigt att ni läsare fattar vilken underbar pojkvän jag har! Har är bättre än bäst, och så perfekt man kan bli! Han är fantastisk  rakt igenom och är så glad för de fem månaderna vi haft tillsammans, jag hoppas på många fler!

Nu ska jag sminka av mig, borsta tänderna, smörja in mig och gå och lägga mig och självklart skicka iväg ett sms till min darling.. hihi, blev många olika namn på han men ett kärt barn har många namn visst? :) Puss och godnatt!


Du är allt jag någonsin drömt om! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0