31 mars - onsdag

Godmorgon mina solstrålar!

 

Hur mår ni idag? Jag mår helt OK bra. Men om jag ska vara ärlig har jag varit ledsen inatt, som vanligt drömde jag en konstig dröm. Men denna va riktigt läskig. Jag drömde att en kille som jag inte känner, men vi har aldrig riktigt gillat varandra, började slå mig. Han slog mig medvetslös, sen vaknade jag upp och mitt ansikte va förstört. Jag vaknade en stund senare och jag grät ännu mer, vaknade av att jag grät. Det va så hemskt, han slutade liksom inte slå och mina armar ville inte lyfta så jag kunde försvara mig, =(

Nåja, jag borde väl börja fixa mig i vilket fall som helst! Allt är ju bra nu liksom :)
Drömmer ni ofta mardrömmar?

// maria


Kommentarer
Postat av: Nyopererad/ Näsplastikbloggen

Haha, det är väl mest blodet som gör att ser läskigt ut xD



Fin blogg du med! Har faktiskt haft en del mardrömmar nu efter näsoperationen, typ folk som jagar mig och sånt. innan dess hade jag återkommande mardrömmar, de kom med typ ett års mellanrum, exakt samma drömmar. helt skumt.

2010-03-31 @ 14:28:22
URL: http://nasoperation.blogg.se/
Postat av: sara

USCH vilken läskig bild :O kolla gärna in min blogg!

2010-03-31 @ 19:23:43
URL: http://mehners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0