5 mars - Fredag

Anonym: vfr sover ni nite över på vardagarna då?:)
svar; jag behöver min sömn, haha ;) Nej men jag tycker inte att man ska sova över på vardagarna, för då blir det plötsligt för mycket. Det blir liksom som om man bor ihop, och det vill inte jag! Lättare att man börjar bråka och så om man är med varandra dag som natt ;) Så nej det ser inte jag som ett alternativ, då saknar jag hellre min älskling och blir dubbelt så glad när jag träffar honom :)

Godmorgon!

Sovit gott? Det har jag! Underbart skönt. Idag är det hemkunskapsprov så det är bäst att jag läser igenom sidorna lite innan skolan. Vi hörs i eftermiddag!

Puss maysan



Jag kommer aldrig mer vika ner mig och låta honom vinna eller förstöra mer för mig,
så resten är upp till dig nu. Jag lämnar det gamla nu, men kommer alltid vara redo att lösa allting som har hänt mellan dig och mig på senaste tiden. Men som sagt, jag viker aldrig mer ner mig. Det va det största misstaget i hela mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så synd att ni inte var med i finska kriget där folk sköt ihjäl människor som var sånna stora idioter :)

2010-03-06 @ 12:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0