6 månader med min Rasmus! <3


En månad. Vår första bild tillsammans.
Första gången vi träffades, satt vi i Grys farfars kök. Vi pratade i lite över en timme, och du va den första som fick mig att skratta den veckan. Jag visste redan då att du va något extra.


Två månader.
Jag minns att vi började komma någon vart med vårt förhållande, jag visste att jag va så kär i dig.

Några dagar innan vår två månaders dag sa vi att vi älskar varandra.
Vi åkte även till Göteborg över en helg!


Tre månader, på julafton!
December var en ganska jobbig månad, det va många fester som rörde till det för oss och mycket bråk runt omkring oss, som påverkade oss. Minns att det fanns människor som ville förstöra för oss. Men jag är glad att vi kämpade, för vi klarar allt.


Fyra månader.
Allting är underbart igen, vi hittade tid för varandra och lärde oss att strunta i vad dumma sävsjö människor tycker om oss.
vi älskar ju varandra!


Fem månader.

Allting fortsatte vara helt underbart och jag har aldrig mått såhär bra förut!


Sex månader, ett halv år.

Tiden har gått så himla snabbt, och det känns som om du har varit en del av mitt liv så länge jag kan minnas. Ändå känns det som vi blev tillsammans igår, det har gått så snabbt! Du tog mig på fötter igen, du fick mig att le som ingen annan och du fick mig att må bra. Du har gjort skillnad i mitt liv, och jag vill alltid ha det såhär bra med dig som vi har det just nu. Du är det absolut bästa jag har, och jag skulle inte förlora dig för något annat i världen!

Jag älskar dig, mer än ord kan beskriva & jag menar det!

24/07/09 - 24/03/10

Med dig känns allting möjligt


Kommentarer
Postat av: Kovacevic

tack det samma :)

yes! själv då? :D

2010-03-24 @ 07:28:25
URL: http://ellenemina.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Svar: Vad bra. :)

2010-03-24 @ 07:38:25
URL: http://sheeskake.blogg.se/
Postat av: sofia

Naw va sött! Men är det inte mer än 6 månader om ni vart ihop sen juli?? =)

2010-03-25 @ 13:08:14
URL: http://sofialb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0