7 mars - Söndag

Hej igen!
Nu är jag hemma :) Nyduschad och fräsch! Har bestämt mig för att spara hår nu, vill ha riktigt långt igen som jag hade i sexan! Då gick det under brösten.. I miss it.! Hur som haver, för att få längre hår ska jag sluta föna det, platta det mer sällan, inte borsta det när det är blött (man tappar så SJUKT mycket hår när man gör det..), fläta det varje kväll som vanligt och köra med inpackning två eller en gång i veckan :)

 

Iallafall, har precis ätit med la familia och nu ska jag plugga lite! Känns som det är det ända jag gör om dagarna.. fabulous life of maria bergdalen!

/ maysan

 Mitt hår just nu.. Tyvärr måste jag bleka det några gånger innan avslutningen och det sliter ju jätte mycket på håret :/ Men det får jag ta! Efter sommaren ska jag ju satsa på att bli mörk brunett :) Vad tror ni om det? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0