Becca

God dag kära läsare.

Idag är det måndag, tråkigt! Men får tänka posetivt, vi är ju lediga på fredag. Är alla det eller är det bara vi i Vetlanda?
Tänkte uppdatera lite om min magvärk, haha kul. Det är ju typ det enda jag skriver om. Men i allafall så åkte jag ju in till sjukhuset. Så då fick vi reda på att jag hade magkatarr så äter medicin för det nu. Men tror ni inte att så fort magvärken försvinner så händer nått annat. Igår (söndags) när jag vaknade hade jag fått en allergisk reaktion i ansiktet så var helt röd prickig. Tror jag fick det av hårfärgen så testa aldrig wella! Men inte nog med det. Fick min mens idag igen så har cp ont magen så kunde inte gå till skolan. Känns som om jag aldig mår bra längre, utan att det alltid är nått som gör ont.


En bra nyhet är att jag och kevin har beställt våra biljetter till metaltown :) !

Hoppas allt är bra med er i allafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0