dagens ros går till..

Min älskade mamma!

Jag älskar min mamma över allt på denna jorden. Min pappa har aldrig funnits där för mig så mamma har alltid behövt att vara både och. Hon har kämpat för att jag ska få en så bra uppväxt som möjligt och det har hon lyckats med tycker jag! För jag har fått uppleva många både bra och dåliga saker, så jag har väldigt stort perspektiv på saker och ting. Och det är klart att jag och mamma bråkar, för mycket ibland är det nästan hela tiden! Men jag vet alltid vem som finns där i alla lägen. Och min mamma är inte som alla andra mammor, hon är sprallig och pinsam och mycket mycket mer.. Men jag skulle inte byta henne mot någon annan!
För mig är hon världens bästa mamma!


Veronica "virre" Linnros, in älskade mamma, jag älskar dig till graven!


Kommentarer
Postat av: Anonym

va fint.

kan inte du berätta mer om dina syskon och familj. m.m

2010-03-10 @ 22:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0