Dagens skönhets tips!

Hur du ska ta hand om din hud på bästa sätt!


De här produkterna använder jag för att min hud ska må bäst.

Första bilden är lotions jag använder till mina ben. Just nu använder jag bara den till vänster som är brun utan sol och den är jätte bra än så länge. Jag vet att man inte ska använda brun utan sol egentligen, men jag har återfuktat mina ben innan jag började med den. Börja aldrig med brun utan sol på torra ben, då blir det lätt väldigt ojämt.

 

Andra bildens produkt använder jag för att återfukta händer och armbågar. Jag menar, hur många har inte spruckna och torra armbågar? Inte jag längre, haha. Det är superskönt att äntligen ha lena armbågar och torra händer kan jag verkligen inte leva med.

 

Den sista bildens produkter använder jag i mitt ansikte. Stioxyl är ett medel för att torka ut finnar osv, man ska använda det varje morgon. Tänk på att tvätta händerna ordentligt efteråt, annars kan du bleka kläder osv. Eftersom huden blir väldigt torr brukar jag använda Niveas ansiktskräm för att göra den mjuk igen. Dock väntar jag ca 20 minuter så finnmedlet hinner verka & tänk på att inte ta för mycket ansiktskräm så huden blir fet!

Som ni ser är jag ett fan av Nivea, haha.. Men går givetvis bra med vilken hudlotion som helst. Själv gillar jag även Dove, deras brun utan sol är riktigt bra!

 

Puss maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0