Dagens skönhets tips!

Jag använder parfym vart jag än går. Träning, skola, gymmet, solariet, självklart fest osv.. Det är lite som en drog för mig. Om jag skulle ta med mig 3 saker till en öde ö skulle absolut ett livsbruk av parfymer vara en av dom. Hur mycket parfym använder ni? Själv fick jag 4 parfymer i julas och dom håller på att ta slut.

Det äckligaste som finns är att lukta äckligt, svett osv, inte att se annorlunda ut..

Parfym kan alla använda, alla kan lukta gott, även om dom sticker ut när det kommer till utseéndet.


Replay, parfym, body lotion och duschtvål.

Fick jag i presentbox i julas. Parfymen använder jag endel till skolan, duschtvålen efter gympan i skolan och bodylotion smörjer jag in mig med flera gånger varje dag i skolan. Den återfuktar inte, lukat bara underbart!


Victoria Beckham, parfym och body lotion.

Används mest till fester, och självklart använder jag bara lotionen tillsammans med parfymen.. Kan ju inte blanda, hur hade det sett ut?! Haha. Fick även denna i present box i julas, och använder som sagt mest på helger eftersom den luktar gudomligt och vill inte att det ska ta slut..! =(


Sen har vi lite vanliga parfymer från Ullared.

Dom luktar lika gott som dom ovanstående (speciellt vanilj parfymen) men dom är billigare och inte lika "fina", om ni förstår vad jag menar? Har en lika dan som den blåa fast röd, och dom använder jag mycket till träningar, gymmet, ibland till skolan när jag inte orkar vara "fin"!

 

Hur mycket parfym använder ni..?
Puss maria


Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

nice tips (:

2010-03-18 @ 17:37:24
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur gör du när du tar bodylotion i skolan? hehe

2010-03-21 @ 16:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0