Dagens sommar-outfit


Bikinis från nelly.com

Okej, kanske inte kan kalla det för out-fits men iallafall, en snygg bikini är ju ett måste till sommaren eller hur? :) Nästan det jag älskar mest med sommaren, att köpa nya strandklänningar, bikini, solglasögon, skor, osv..

Jaja, hur som haver. Bikinin till höger är riktigt snygg, fast det beror nog lite på vem den sitter på också. Riktig snygg på modellen såklart, fast vet ju aldrig hur snygg den hade varit på mig! Men eftersom leopard mönsrtade bikinis är riktigt sexigt funderar jag på att köpa mig en liknande iallafall.

Bikinin till höger har sommarens hetaste färg, aprikos. Jag kommer köpa allt möjligt i den färgen, brillor, skor, väskor, kläder och vem vet, kanske en bikini? Detaljerna på underdelen gör att den ser lite speciell ut. Love it!

Puss Maria


Kommentarer
Postat av: christina

söt blogg :)

2010-03-13 @ 11:25:02
URL: http://christinafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0