fuck it!

Hej bloggen! Idag gick jag hem ifrån skolan eftersom jag inte alls mår bra.. Inte så att jag är sjuk eller något bara väldigt ledsen. Men jag ska träffa min storasyster snart så hon får mig nog på andra tankar. Jag hatar att vara ledsen/förbannad, det tar så mycket onödig energi! Och att det är skola gör ju inte allt bättre.
Igår så var det ju söndag och jag segade nästan hela dagen tills jag gick till emma och fixade mig sen träffade jag anton. Vi kollade på film och mös mest, ytterst mysigt! Ska träffa han imorgon igen. Men nu ska jag sminka om mig, ser förjävlig ut när jag har gråtit! Klarar inte mer nu.. Men vi hörs sen! Puss michis


minnen bleknar med tiden,
men aldrig denna kvällen!


Kommentarer
Postat av: sanna

berätta om den kvällen :D

kan du inte visa bild på dina syskon/familj och se om ni är lika. hih ;D

2010-03-22 @ 17:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0