Har sparkat lite boll!

Hejsan!

Nu är jag hemma, under frukosten fick jag ett samtal om att jag skulle spela match. Var självklart frivilligt men jag ställer gärna upp! Så har varit i Korsberga med 96laget, härliga tjejer! Förlorade dock med 4-2 men spelade lika ganska länge, jätte duktiga va vi :)

 

Jag är iallafall dödstrött nu och pappa är iväg och köper semeltårta, mums! Precis vad jag behöver, och lite mat skulle inte sitta fel. Men först av allt ska jag städa mitt rum och fixa till mig lite!

 

Puss maria

 bildbrist


Kommentarer
Postat av: FELICIA

Tack så mycket! Följ den gärna?

Jadå, bara bra med mig. Hur är det själv? :)

2010-03-20 @ 13:30:37
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0