Home sweet home!

Update 21:33

Hejsan! Det blev lite sent trots allt, och nu har jag mycket att jobba med, har ju inte bloggat på hela dagen ;) Men eftersom jag älskar att blogga har jag nästan sett fram emot den här stunden lite, haha!

I alla fall, vi åkte från Myresjö någon gång vid elva, åkte in till stan och fixade lite saker innan det bar av mot Kosta. Väl framme gick vi lite inne på outlet affärerna, där vi stötte på Rasmus mormor och morfar. Eftersom dom också skulle till släktträffen så åkte vi samtidigt och va där vid två tiden! Då bjöd dom på jättegott fika med super delikat tårta, mums. Vi stannade några timmar och på vägen hem blev det pizza igen. Va ju egentligen meningen att vi skulle köpa oss varsin korv på statoil i Lenhovda men det va tyvärr stängt, så blev pizza två dagar i rad. Haha men ingen som lider av det ;)

När vi kom hem till Myresjö blev det tv mys med Rasmus innan jag skulle hem. Jag va så himla trött eftersom jag vaknade så tidigt, så jag råkade somna mellan åtta och nio. Känns som jag aldrig kommer somna ikväll! Men nu är jag hemma och tänkte käka lite semla som mamma och pappa har sparat till mig, blogga mer och göra mig i ordning för natten.

Puss Maria

 Bild från igår, lyssnade på fina ballader tills jag somnade i hans famn. Oerhört romantiskt! <3

 Kosta outlet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0