Jag vill inte ha sommar längre..

Tro det eller ej, men jag längtar verkligen inte till sommaren.

För det första, så kommer jag splittras från min klass som jag har gått med dom 3 senaste åren. Tanken på att inte ha en lektion på withala känns helskummt.. Även om det känns ganska hopplöst ibland så kommer jag nog sakna både elever och lärare.

För det andra, så kommer jag vara borta från Sverige i nästan en hel månad. Inte bara borta från vårt fina land, även borta från Rasmus, alla mina vänner, syskonen, osv..Självklart längtar jag tills vi åker utomlands, jag menar jag får bara och sola en månad i sträck! Och åka bort med bara mamma och pappa kommer bli supermysigt. Men jag kommer sakna alla så himla mycket.. Jag och pojkvännen pratade om det igår och när han sa "det kommer bli en tuff sommar" bröt jag ihop totalt. :(

 

Sen när jag väl är hemma och skulle kunna göra vad jag vill dom sista veckorna, kommer jag sommarjobba. I 3 veckor hoppas jag på, ingenting är ju bestämt än men ska iallafall söka. Måste tjäna pengar.. Så mitt sommarlov kommer bestå av typ en vecka ledigt i början, 2 veckor i slutet, sen börjar skolan igen. :/

 

Medans alla kommer ha en underbar sommar med sina pojkvänner och kompisar, kommer min sommar stavas L-Ä-N-G-T-A-N samtidigt som jag kommer ha supermysigt med föräldrarna och det kommer bli jättekul! Men jag kommer sakna Rasmus så jävla mycket..

Bilder från sommaren 2009












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0